Follow Us @soratemplates

Rabu, 2 Oktober 2019

DR. BEAU VITAMIN E 100% SEMULAJADI


  ~DR. BEAU  VITAMIN E 100% SEMULAJADI~

Assalammualaikum dan salam sayang buat  semua pembaca blog Linda Sempoi..😍

Kulit muka sering menjadi masalah bila setiap kali kita tersalah pilih atau membeli produk untuk kecantikkan. Tapi, kalau nak kulit yang cantik perlukan kesabaran. Kini, dengan adanya Dr. Beau Serum ia tidak menjadi masalah lagi. Produk yang 100% menggunakan bahan semulajadi  dengan kelulusan KKM yang kita tak perlu risau lagi tentang penggunaannya.

Dr. Beau adalah serum untuk  menjaga dan merawat kulit dalam masa 24 jam. Lelaki dan wanita yang mempunyai masalah kulit muka yang sensitif atau normal wajib untuk memakainya. Dr. Beau Serum membantu  dalam menyelesaikan masalah seperti kulit kusam, jerawat kronik, jeragat tebal, warna kulit tak sekata, penuaan kulit, kulit kering, berminyak, berjeragat serta pori terbuka.

5 BAHAN UTAMA Dr. Beau Serum...

1. Argan Oil mengawal lebihan minyak pada kulit dan bagus untuk kulit kering.

2. Roseship Oil - salah satu sumber terkaya vitamin E, A dan D, protein dan mineral.

3. Almond Oil - merawat set kulit mati dan menghilangkan kedut pada kulit muka.

4. Apricot Kernel Oilringan dan menyerap dengan cepat berfungsi sebagai pelembap yang baik terutamanya untuk kulit yang sensitif. Ianya kaya dengan vitamin A, C dan E yang melindungi kulit daripada tanda-tanda penuaan dan kerosakan daripada matahari.

5. Evening Primrose Oilmengandungi asid lemak Omega-3 yang sangat bagus untuk kulit sensitif dan ianya memastikan kulit sentiasa segar dan selesa.

SEMUA GABUNGAN HEBAT INI TERKANDUNG DALAM Dr. Beau Serum!!!

💖 Sangat sesuai untuk wanita Asia

💖 Meresap ke dalam kulit dengan pantas

💖 Bau harum dan wangI semulajadi

💖 Tidak melekit

💖 Rasa segar dan nyaman

💖 SesuaI untuk semua jenis kulit

CARA PENGGUNAANNYA...

Pastikan tangan hangpa di cuci bersih dulu. Selepas itu, bersihkan kulit muka hangpa sehingga betul-betul bersih dan lap kering.  Setelah kulit muka dah bersih dan kering, ambil soft gel Dr. Beau dan tarik hujung gel. Titiskan Dr. Beau di dahi, pipi, dan dagu dengan hujung jari hangpa. Sapu rata diseluruh wajah sehingga meresap ke dalam kulit muka terutama pada kawasan yang mempunyai garis-garis penuaan. Kalau nak jimat boleh gunakan separuh sahaja untuk pagi dan malam atau boleh habiskan terus..😅

Setelah Dr. Beau diratakan, boleh la kalau hangpa nak pakai foundation atau sunblok, supaya hasilnya lebih berkesan. Dr. Beau sebaiknya disapu waktu pagi dan malam . Pada pagi, Dr. Beau berfungsi untuk menjaga kulit dari udara kotor sepanjang siang. Dan sebelah malamnya pula, ia berfungsi untuk merehatkan dan memulihkan kulit.

Nah! Linda belanja video cara nak guna Dr. Beau Serum ni...senang dan simple ja 😉


KANDUNGAN/ ISIPADU
30 biji per botol.
100 gram
Simpan di tempat suhu kurang dari 27°C (Suhu bilik)

KESAN Dr.Beau Serum
 24 Jam - Jerawat kering 
   7 Hari  - Parut pudar 
21 Hari  -  Kulit sekata 

PANTANG PENGGUNAAN
Jangan skip penggunaan sehingga berkesan. Wajib cuci tangan dan muka sebelum sapuan Dr. Beau dilakukan...ingat ni tau !!! 😁

TESTIMONI SEBENAR DARIPADA PENGGUNA Dr. Beau Serum...

Ini adalah antara mereka berjaya merawat kulit  yang sensitif, jerawat dan jeragat semakin kurang, parut pun semakin pudar, kulit lebih cerah dan nampak lebih berseri dari biasa. Masalah kulit kering dah tak ada masalah lagi,  tona kulit makin sekata.

Ini adalah antara respon positif daripada pengguna apabila dah mencuba Dr Beau Serum. Ada banyak lagi testimoni menarik. 



Bukan biase-biase tau Dr. Beau Serum ni, Ia juga jadi pilihan utama artis/selebriti di Malaysia. Cuba tengok tu...😍 Artis/selebriti lelaki pun tak ketinggalan menggunakan Dr. Beau Serum ni..



TESTIMONI SEBENAR DARIPADA LINDA SENDIRI..😍

Alhamdulillah, selama hampir seminggu  Linda menggunakan Dr. Beau Serum ni kulit muka Linda nampak lebih lembap, bersih dan lebih cerah. Walaupun ia jenis yang berminyak tapi ia cepat meresap dan sangat selesa bila Linda menggunakannya. 

Baunya juga yang sangat wangi membuatkan Linda dah jatuh cinta dengan Dr. Beau Serum ni... sekarang Dr. Beau Serum adalah bff Linda... tq Dr. Beau kerana hadir dalam hidup Linda...😘 kecik-kecik cabai melaka tau...😅



Untuk Maklumat Lanjut
Maklumat Syarikat

Teja Herbs (002215435 -D)

No. 16-1 Jalan Equine 10C, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

Website: www.drbeau.com.my 
Facebook Page: drbeau malaysia
Instagram: drbeau_official

Whatsapp: 0169633443

8 ulasan:

  1. wow kak... nnt jumpa makin cun lagi.. tapi kawan liez guna ni pun dia kata bagus..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah liez...mmg mcm sesuai jer ngan akk produk ni

      Padam
  2. Ramai artis yg guna produk ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Best rupanya pakai Dr. Beau Serum ni..akk pun suka

      Padam
  3. Menarik juga serum bentuk kapsul macam ni. Paling senang nak bawa travel

    BalasPadam
  4. Terbaik serum macam ni..senang bawa kemana mana 😍 😍

    BalasPadam