Follow Us @soratemplates

Selasa, 29 Oktober 2019

OSIM Perkenalkan OSIM uDivine V Kerusi Urut Mampu Milik Untuk Penuhi Impian Pengguna

Assalammualaikum dan salam sejahtera ...

Baru-baru ni Linda berpeluang menghadiri Majlis OSIM sempena pelancaran produk terbaru mereka iaitu kerusi urut Dream Series uDivine VuDivine V direka khas menggunakan teknologi terkini serta mempunyai fungsi yang canggih dengan harga mampu milik untuk penuhi impian setiap pengguna. Linda sendiri sangat tertarik pada rekabentuk kerusi urut uDivine V ni dan terdapat 5 pilihan warna yang boleh dipilih mengikut personaliti masing-masing.


Pengguna boleh menikmati pelbagai pilihan program urutan baru menerusi aplikasi OSIM uDivine V. Ia juga  mempunyai ciri pengesan Bahu Auto Pintar bagi memastikan urutan berdasarkan ketinggian dan berat setiap individu. 

Terdapat 4 program mengurut baru telah disediakan untuk dimuat turun, iaitu:

~uDivine V Signature: Urutan yang memberikan kepuasan untuk seluruh tubuh badan.

~Sleep: Urutan lembut dari hujung kepala ke hujung kaki untuk merehatkan tubuh dan minda.

~Energise: Urutan yang menyegarkan untuk memulihkan tubuh dan minda.

~Deep Tissue: Urutan yang memberangsangkan untuk melegakan tekanan pada tubuh.

Kerusi urut ini direka untuk memenuhi citarasa generasi terkini dengan kaedah uDivine V. Ia adalah menerusi teknologi mengurut terkini seperti teknologi V Hand™ dengan bebola penggelek 720º, Urutan 4 tangan (4 Hand Massage). Bola penggelek 720º berputar 360º dalam kedua-dua arah dan bergolek pada kontur tubuh dan mengurut pada setiap bahagian otot badan kita yang keletihan dan  dapat meningkatan kesegaran.

Program-program urutan yang boleh dimuat turun, serta satu suite program yang menawarkan pilihan urutan profesional atau manual mengikut keinginan pengguna.

OSIM juga memperkenalkan selebriti yang  berbakat, JJ Lin sebagai duta global uDivine V Dream Series kerana beliau menjadi inspirasi kepada semua. JJ Lin juga selebriti pertama Singapura yang menjadi duta OSIM selepas Andy Lau, Sammi Cheng dan Lee Min Ho.

Pengurusi Besar OSIM Malaysia, Cik Chia Sook Fun berkata dalam ucapannya "uDivine V direka khas untuk individu era digital yang sentiasa sibuk dan tidak mempunyai masa selepas seharian bekerja untuk memanjakan diri. OSIM komited untuk membantu mereka memulihkan tubuh, minda dan jiwa tetapi menaikkan semangat untuk mengejar impian mereka..."

Pilihan Program Urutan Automatik Yang Direka Oleh Sato Tsuyoshi...

"OSIM uDivine V menawarkan urutan profesional yang direka oleh Pakar Urut Kiropraktik Jepun, Sato Tsuyoshi yang berpengalaman dalam urutan. Beliau juga merekabentuk program urut gaya hidup yang berkesan bukan hanya menyasarkan titik kesakitan tetapi urutan yang menyeronokkan.."

Tiga bahagian tubuh yang disasarkan adalah tengkuk dan bahu, lumbar dan pinggul serta pinggul dan paha.

Terdapat juga program urut gaya hidup iaitu: 

1. Sweet Dreams
2. Stretch
2. Sports
4. Happy Hour
5. Beauty

Ciri Keselamatan Pintar


OSIM uDivine V dilengkapi dengan pengesan keselamatan pintar untuk mencegah mekanisme daripada menjadi terlalu panas, dan sekiranya pengesan mengesan objek yang menghalang semasa kerusi dibaringkan, bahagian yang bergerak seperti sandaran dan tempat duduk akan berhenti bagi memastikan keselamatan pengguna serta kanak-kanak atau haiwan peliharaan di dalam rumah. 

Warna anda, personaliti tersendiri

Reka bentuk yang minimalist dengan krom moden yang digilap dan kulit berwarna berbentuk V. Terdapat 5 pilihan warna iaitu Biru, Kuning, Ungu, Tembaga dan Kelabu.



Kini, Harga Promosi Prebiu RM10,888 terhad 200 unit pertama, harga biasa RM12,888 atau pelan ansuran 36 bulan bermula RM303 sebulan.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi atau layari laman web seperti di bawah: 

Website: 
www.osim.com.my

Facebook:
https://www.facebook.com/OSIM.Malaysia/

Instagram:
@osim.malaysia


Kepada anda yang berminat tu cepat-cepat la dapatkan satu dirumah untuk kegunaan keluarga anda selain untuk melegakan sakit-sa kit badan ianya dapat juga memberi keselesaan kepada penggunanya.

5 ulasan:

  1. teringat duk menjerit kali pertama tu.. awal-awal sakit tapi bila bahu dan relax memang best je urutan dia

    BalasPadam
  2. Cantik hai warna biru tu. Dpt sebiji kt rumah ni syok kan

    BalasPadam
  3. Wah, ada ansuran yer. Boleh grab satu ni

    BalasPadam
  4. bestnya kalau dapat sebijik kat rumah, boleh la rileks santai-santai ja kan...

    BalasPadam
  5. Singgah & Follow (^^,) Bestnya kalau ada 1 kat rumah ni...hahaha. Btw, blog template kita sama. Hahaha...gengggg!!!

    Jemput join : SNM Bloglist Batch 1
    Love, SNM

    BalasPadam