Follow Us @soratemplates

Ahad, 13 Januari 2019

Kenangan Terindah 2018

Assalammualaikum dan salam penuh kasih sayang buat semua pembaca blog Linda Sempoi...

Sekejap ja kan masa berlalu. Dah sampai ke penghujung tahun 2018. Akan bertambah lagi usia kita menjelang tahun baru ini. Bila-bila masa kita akan dijemput untuk menghadapnya.. semoga kita pergi di dalam keadaan yang beriman dan bertakwa kepadanya. 
.
Terlalu banyak kenangan samada suka duka, pahit manis, susah senang diharungi dengan penuh kesabaran dan ketabahan. Baik dari segi kerjaya, kehidupan dan juga  dalam dunia blogger. 

Alhamdulillah, bagi Linda sekeluarga semua yang kami lalui sepanjang tahun 2018 memberi seribu makna dan meninggalkan pengalaman dan kenangan yang tak akan kami lupakan.

Semoga Allah swt panjangkan umur Linda sekeluarga dan diberi kesihatan yang baik dan berpanjangan. Dimurahkan rezeki Linda,suami  dan anak-anak.

Maafkan segala salah dan silap Linda samada secara disedari mahupun tidak. Halalkan segala yang terlebih dan terkurang. Sememangnya Linda adalah manusia biasa yang tidak lepas dari melakukan kesalahan dan juga kesilapan.

Kita hanya mampu merancang tetapi percayalah bahawa perancangan Allah swt itu adalah yang lebih baik. Kita hanya minta apa yang kita nak tapi dia akan bagi apa yang kita perlu. Tak usahlah kita pertikaian pada setiap pemberian daripadanya. 

Dengan kedatangan tahun baru ini akan memberi sinar yang lebih gemilang dan mengajar kita erti kehidupan sebenar. Semoga Linda lebih istiqamah dalam melakukan ibadah kepadanya, aamiin.

Untuk anak-anak Linda, semoga kalian membesar dengan sihat dan berjaya di dunia dan di akhirat. Teruskan usaha untuk mencapai kejayaan yang lebih cemerlang lagi di dalam pelajaran dan juga di dalam bidang yang diceburi..

Mungkin selepas ini, blog Linda akan banyak berkisahkan tentang kehidupan Linda, anak-anak dan keluarga...kalau ada rezeki yang diberi oleh rakan-rakan blog atau mana-mana PR untuk Linda buat review, In shaa Allah Linda akan buat juga...

Salam sayang penuh kerinduan buat semua ...😘😘😘

Jumpa lagi di tahun 2019...
In shaa Allah, aamiin

1 ulasan:

  1. para Member setia ARENADOMINO,
    untuk kalian para pecinta permainan casino online
    yang mungkin sedang mencari agen terpercaya dengan bonus rollingan yang besar
    kami menyarankan kepada kalian semua para member setia kami
    bahwa kami akan memberikan BONUS ROLLINGAN 0.5% untuk kalian semua
    dan langsung otomatis masuk ke dalam id kalian,
    jadi untuk kalian yang mau mencoba bonus ini dan ingin bermain di salah satu agen yang terpercaya
    kalian bisa bermain bersama kami . ARENA-DOMINO.COM
    * CLAIM NOW AND JOIN US *

    Untuk keterangan lebih lanjut, segera hubungi kami di:
    BBM : D8EBAA7C atau ARENA-DOMINO.COM
    WA : [+855]964967353

    Ayo tunggu apalagi !!

    BalasPadam