Follow Us @soratemplates

Rabu, 28 November 2018

UNTUK PENCERAHAN DAN KESEGARAN FEMININ WANITA dengan SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE 

Assalammualaikum dan salam sayang buat semua...

 Sebagai seorang wanita dan isteri bahagian intim kita adalah perkara yang sangat wajib dan paling penting untuk kita menjaganya. Kini, Sumber Ayu mengeluarkan produk terbaru Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White yang boleh menyelesaikan masalah tersebut. 

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Pembersih Feminin Wanita Terbaru

Bagi Linda, dengan adanya set penjagaan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White ni banyak membantu dalam mengurangkan masalah kulit gelap dan mengetatkan kawasan feminin serta memberi keyakinan pada diri Linda sendiri. 

Sebenarnya terdapat pelbagai faktor - faktor yang menyumbangkan kepada perubahan warna yang boleh menyebabkan kegelapan di bahagian intim seperti faktor usia, ketidakseimbangan hormon, penambahan berat badan, pemakaian baju yang ketat dan kebiasaan bercukur. Walaubagaimanapun, sudah tentu sekali kita akan berasa diri kita kurang tertarik dan akan timbul perasaan kurang selesa. 

Dengan memilih Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White, ia bukan sahaja mencerahkan kulit di kawasan intim tetapi ia juga dapat melonjakkan tahap keyakinan diri kita. Mengandungi estrak semulajadi dari Licorice, bengkoang dan susu.
Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Pembersih Feminin Wanita Terbaru

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White mengandungi tahap pH 3.5 sehingga 4.5 yang berada dalam lingkungan pH normal feminin bagi memastikan kawasan feminin berada dalam keadaan yang selesa. Ia juga mengandungi bahan antiseptik semulajadi bagi mengelakkan bakteria jahat, bau yang kurang menyenangkan dan juga kegatalan.

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White menggunakan ramuan tradisional kayu rapet dan ekstrak manjakani yang merupakan bahan semulajadi yang dapat membantu mengetatkan kawasan feminin dan dapat memberi keyakinan yang tinggi kepada wanita moden zaman kini.

Tambahan pula, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White adalah bebas alergen dengan wangian yang sederhana. Ia juga memberi keselesaan kepada kita yang berkulit sensitif dan dapat memberi kesegaran sepanjang hari.
Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Pembersih Feminin Wanita Terbaru

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White diiktiraf halal dan dijamin penggunaannya bagi menghargai pengguna yang beragama Islam.

Apabila ramuan - ramuan ini dibentuk menjadi 1, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White dapat membantu mengurangkan kegelapan kulit dengan cara mengurangkan pembentukan melamin dan seterusnya dapat membantu pertumbuhan semula kulit. Ianya juga dapat mengetatkan kawasan feminin dan mengawal kandungan pH disekitarnya. 


Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kini dengan pembungkusan klasik yang diilhamkan mengikut bentuk badan wanita dan terdapat penambahbaikan dengan tekstur yang lebih lembut dan pekat. Produk ini boleh didapati dengan harga mampu milik dan didatangkan dengan 2 saiz berbeza iaitu 90ML dengan harga RM9.20 dan 200ML dengan harga RM15.50.

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Pembersih Feminin Wanita Terbaru
SUMBER AYU rangkaian produk penjagaan diri yang berkualiti tinggi dengan bangganya dibawakan kepada anda oleh WIPRO UNZA. Rangkaian Produk SUMBER AYU ini boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga farmasi.

LATAR BELAKANG WIPRO UNZA


Sejak tahun 1980, WIPRO UNZA telah berjaya membina portfolio yang luas sebagai jenama penjagaan diri dan produk isi rumah di pasaran Asia. Mempunyai ibu pejabat di Singapura, WIPRO UNZA telah mengeluar dan memasarkan jenama ke seluruh 50 wilayah di dalam Asia Tenggara, China dan kawasan lain.

Antara jenama terkemuka daripada 24 jenama keluaran WIPRO UNZA adalah ENCHANTEUR, SAFI EVERSOFT, DASHING, CARRIE, ROMANO dan AIKEN. 

Kebanyakan produk WIPRO UNZA kini berdiri teguh setanding jenama hebat yang lain sebagai peneraju pasaran disebabkan jenama yang terhasil direka khusus dan diciptakan untuk pengguna Asia.

Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini dari Sumber Ayu , korang boleh  layari laman sesawang rasmi Sumber Ayu  di :

www.facebook.com/SumberAyuMY
http://www.sumberayu.com.my/

Seriously Linda suka menggunakan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kerana ia  sangat berbeza dengan produk yang lain. Selain kepekatannya dan baunya yang sangat lembut, ia juga rasa sangat selesa dan sangat nyaman bila menggunakannya. Terasa kesegarannya walaupun kita dalam keadaan berpeluh. Linda sangat syorkan kepada mereka yang lasak di luar sana untuk menggunakan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White. 

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Pembersih Feminin Wanita Terbaru
#sumberayu 
#sumberayu3xwhiteningpearlywhite 
#hygiencewash  

Salam sayang daripada,

Linda...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan