Follow Us @soratemplates

Rabu, 5 September 2018

Safi DERMASAFE | Produk Terbaru 'Mesra Kulit'...

SAFI DERMASAFE | Produk kecantikan 'Mesra Kulit'
Assalamualaikum...salam sayang untuk semua pembaca blog linda 😘

Wanita dan kecantikkan memang tak dapat dipisahkan. Begitu juga dengan linda yang ingin sentiasa tampil cantik dan berseri. Sejak dari zaman remaja lagi linda amat ambil berat bab kecantikan dalaman dan luaran. 


Wajah kita adalah cermin diri kita. Jika wajah kita kelihatan bersih dan berseri, ianya dapat menunjukkan daya keterampilan diri kita. Kita perlu menjaga kulit wajah kita kerana ia adalah anugerah terindah dan tidak ternilai dari Allah. 




Tapi, macam mana kita nak jaga kulit wajah kita? Ada yang kata, tak sempat dan tak cukup masa nak jaga wajah muka kita. Betul ka?... Berikut adalah beberapa produk kecantikkan terbaru dari SAFI DERMASAFE yang ringkas, mudah dan berkesan, Insya-Allah.

Linda yakin, selepas kita menggunakan produk SAFI DERMASAFE ini, kulit wajah kita akan nampak lebih mulus, bersinar dan berseri serta bebas dari masalah jerawat dan jeragat. Produk yang sesuai untuk semua peringkat umur dan sesuai untuk semua jenis kulit.


Kini, SAFI muncul dengan rangkaian produk pembersih muka terbaru daripada SAFI DERMASAFE...TANPA Paraben. TANPA Pewangi, TANPA Pewarna, TANPA Minyak Mineral, TANPA Alkohol dan TIDAK diuji ke atas haiwan.

SAFI DERMASAFE kesinambungan kembara kecantikan terbaharu daripada SAFI – Jenama Halal No.1 Malaysia. Rangkaian Inovasi kecantikan terbaharu daripada SAFI ini adalah hasil komitmen berterusan di dalam penyelidikan dan pembangunan produk oleh SERI (SAFI Excellence in Research and Innovation) makmal produk HALAL terbesar di dunia. 


SAFI DERMASAFE Pembersih Muka Mousse Gentle Care adalah pembersih lembut dan ringan yang menghasilkan buih lembut dengan hanya satu pam. Diperkaya dengan esktrak Likuoris dan Chamomile, ia membersihkan kulit secara mendalam sambil mengurangkan kemerahan dan kerengsaan untuk keselesaan pada wajah. 

       HARGA: RM28.90  (150 ml)

SAFI DERMASAFE Pembersih Muka Gel Mild & Gentle diperkaya dengan esktrak Likuoris dan Chamomile membersihkan kulit secara mendalam sambil mengurangkan kemerahan dan kerengsaan pada wajah untuk keselesan kulit. Ia juga membantu mengekalkan keseimbangan pada kelembapan kulit agar kulit lebih sihat dan berseri. 

       HARGA: RM19.90 (100 g)
SAFI DERMASAFE – RANGKAIAN PRODUK PENYEGAR DAN PELEMBAP MUKA...

SAFI DERMASAFE Semburan Booster Hydrate & Refresh diperkaya dengan ekstrak Likouris dan Chamomile mempunyai kebaikan 2 dalam 1 yang mengekalkan kelembapan pada wajah sambil memperkuat struktur, melindungi kulit daripada pencemaran dan membolehkan solekan kekal lama.

        HARGA: RM 39.90 (100 ml)

SAFI DERMASAFE Pelembap Siang Soothe & Hydrate diperkaya dengan ramuan semulajadi ekstrak Likuoris dan chamomile yang menyegarkan. Tidak berminyak dan pantas menyerap ke dalam kulit menjadikan kulit kekal lembap selama 24 jam.

HARGA: RM35.90 (50 g)
SAFI DERMASAFE Pelembap Malam Rehydrate & Recover diperkaya dengan ramuan semulajadi ekstrak Likuoris dan Chamomile yang mudah meresap kedalam kulit dan membantu merawat kulit muka tanpa meninggalkan kesan minyak terutamanya ketika anda sedang tidur. 

HARGA: RM48.90 (50 g)
Rangkaian produk SAFI DERMASAFE dipasarkan pada harga RM19.90RM48.90 dan boleh didapati secara ekslusif di WATSONS – rangkaian farmasi dan toko produk penjagaan diri terbesar di Malaysia. 


Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini dari SAFI,
sila layari laman sesawang rasmi SAFI di www.safi.com.my , 
laman Facebook rasmi SAFI di www.facebook.com/SAFIMalaysia dan 
laman instagram rasmi SAFI di www.instagram.com/SAFIMalaysia. 

Ayuh kita memperkasa dan bina keyakinan diri setiap wanita bersama-sama dengan berkongsi kisah transformasi kulit sihat dan kejayaan SAFI anda dengan memuat naik foto atau video anda di profil media sosial anda berserta tanda palang #SAFIDERMASAFE dan #SAFISKINSTORY






Alhamdulillah dan terima kasih pada yang sudi singgah, baca dan komen dalam blog linda sempoi...In shaa Allah, free nanti linda terjah pulak erk...tq 😘

Beli jangan tak beli tau produk terbaru SAFI DERMASAFE ni..memang terbaik!!!
***

1 ulasan:

  1. Macam best je...memang tengah mencari product skincare yang sesuai sekarang ni....follow awak

    BalasPadam