Follow Us @soratemplates

Khamis, 15 Mac 2018

KidZania Go @ Quill City Mall KL...

Assalammualaikum dan salam sayang...

Terima kasih pada semua yang sudi singgah di blog Linda Sempoi yang sememangnya sempoi sangat...Sempena minggu cuti sekolah ni linda nak cita sikit tentang satu tempat yang sangat menarik untuk bawa anak-anak kita supaya anak-anak boleh explore sendiri  kerjaya dan pengalaman yang sangat mengujakan...Hanya di KidZania Go @ Quill City Mall KL...


Happy sangat anak2 ni dpt buat pekerjaan yg diimpikan...

Buat pertama kalinya Quill City Mall KL bersama KidZania GO menganjurkan satu program penuh keseronokan, dengan rantaian hiburan keluarga KidZania yang kini beroperasi di 24 lokasi diseluruh dunia, yang membolehkan kanak-kanak bekerja dalam pelbagai jenis pekerjaan dewasa dan memperoleh mata wang dari hasil mereka  bekerja. Ia akan menjadi satu pengalaman yang sangat indah dan sangat menarik buat anak-anak  semasa cuti penggal persekolahan kali ini.

Program ini akan memberi peluang kepada anak-anak kita untuk merasai peranan kerjaya bersama-sama hiasan yang amat menakjubkan yang dipasangkan dengan persembahan yang sangat menarik dengan pelbagai aktiviti oleh pihak Quill City Mall KL. Program ini akan meninggalkan memori yang tidak dapat dilupakan oleh kita semua. KidZania GO adalah berdedikasi untuk menganjurkan acara seperti ini dimana ia dapat membantu membawa seisi keluarga lebih dekat dan juga membantu membina komunikasi.

Program ini dijangka diadakan dari 19 hingga 25 Mac 2018. Masa 10.00 pagi hingga 9.30 malam setiap hari di Quill City Mall Kuala Lumpur. Kemasukan secara PERCUMA apabila anda membelanjakan RM38 dalam satu resit di mana-mana outlet di Quill City Mall KL. Anda layak menebus KidZania GO! @Quill City Mall tiket.

Ahli Bomba
Ahli Silap Mata
Pakar Bedah
Program ini memberi peluang yang baik untuk memberi inspirasi kepada anak-anak, membantu mereka mengenal pasti bakat mereka semasa bereksperimen dengan kretiviti mereka, dan pada masa yang sama menggalakkan mereka untuk mempelajari kehidupan hari ini. Sebanyak 8 aktiviti diadakan khas untuk kanak-kanak pada hari tersebut iaitu :

 ~Kawalan Kualiti Udara Sharp
 ~Makmal Penyelidikan Scott
 ~Pusat Kecergasan Mc Donald
 ~Magic Studio 
 ~Studio TV
 ~Volvo - berhenti, melihat dan gelombang
 ~Rumah Mahkamah
 ~Pusat Kitar Semula






Apa itu KidZania GO!? 

KidZania Go adalah pusat pembelajaran yang bertemakan kekeluargaan dalaman yang memenangi anugerah yang menawarkan pembelajaran interaktif dan pengalaman bermain untuk kanak-kanak sejak  tahun 2012. Bayangkan sebuah bandar yang dikendalikan dan ditakbir oleh kanak-kanak. Diilhamkan oleh anak-anak yang berjiwa hati, gagasan mewujudkan masyarakat yang lebih baik yang menyokong cita-cita positif untuk anak-anak dengan peluang yang tidak berkesudahan telah dikumpulkan secara kolektif dan melihat kelahiran sebuah negara yang unik. Kerajaan dibentuk, simbol-simbol nasionalis dicipta dan perpaduan dicapai, semuanya dari semangat yang tidak berbelah bahagi!. 
Anak-anak kita berhak untuk :~
 ~menjadi
 ~mengetahui
 ~menjaga 
 ~bermain

Setiap kanak-kanak perlu diberi peluang agar mereka merasai kemerdekaan daripada semangat mereka sendiri ...Berikan yang terbaik untuk anak-anak kita...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan