Follow Us @soratemplates

Isnin, 12 Mac 2018

Hanya di Harriston Signature ~ Jommm....

Assalamualaikum dan salam sayang...



Kali ni Linda Sempoi n anak-anak telah di bawa ke suatu tempat yang sangat menarik hati. Kredit buat http://www.foodilifecious.com. Sangat teruja bila pertama kali menjejakkan kaki di sini. Nak tau kat mana??? Haaaa...di Langkah ja masuk ke dalam Harriston Signature Chocolate ni sudah mula bau keharuman coklat yang menggugat keimananku...kuatnya bau coklat kat sini, rasa tak sabar nak makan semua coklat yang ada.Harriston Signature, Taman Shamelin Cheras.



Linda dan anak-anak adalah penggemar tegar  coklat. Tak kira coklat apapun kami anak beranak sapu habis....hehe. Linda dan anak-anak telah dijemput untuk melawat Harriston Signature Chocolate outlet pada suatu hari tu... Ini adalah peluang yang tidak boleh dilepaskan  oleh sesiapa sahaja. Satu perkara yang pasti adalah coklat ini akan sentiasa meletakkan senyuman yang berpanjangan di wajah anak-anak kita dan dikatakan bahawa coklat akan membuat kita jadi lebih tenang dan dapat hilangkan stress...








Harriston Signature Chocolate Adalah Salah Satu Identiti Malaysia Pilihan Pelancong Tempatan dan Luar Negara

Buat semua peminat coklat, anda jangan tak tahu di Harriston ni coklatnya adalah buatan Malaysia dengan ertikata lain, coklat di Harriston dibuat dengan buah koko yang ditanam di Malaysia. Memang sedap coklat di Harriston ni. Selain kita boleh membeli coklat, kita juga boleh membuat pelbagai aktiviti seperti membuat dan merasai pengalaman membuat coklat dengan sendiri. Menarik kan!

Saya telah ke kedai mereka beberapa tahun yang lalu dengan beberapa pelanggan Indonesia, ia adalah kedai mereka yang sibuk dan popular di Jalan Imbi. Harriston adalah jenama homegrown Malaysia yang ditubuhkan oleh pengasasnya, S.C Teng pada tahun 2005, yang mencintai coklat sejak dia masih muda dan kini membayangkan sebuah emporium coklat terkenal di dunia di Malaysia. Harriston kini mempunyai 5 kedai utama di lokasi strategik di Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan Pahang yang melayani lebih daripada 4 juta pelanggan dari lebih 80 buah negara di seluruh dunia! Harriston telah menghasilkan lebih daripada 150 varian coklat yang berbeza termasuk, Kelapa, Tongkat Ali dan Durianchocolate untuk anda memilih menggunakan 100% mentega tulen.

Kredit dari foodilifecious.com
Hanya berkongsi beberapa fakta menarik tentang coklat.

Coklat gelap mempunyai lebih banyak koko, kurang gula supaya dianggap lebih sihat daripada susu dan coklat putihDark coklat mengandungi banyak antioksidan yang membantu sistem kardiovaskular dengan mengurangkan tekanan darah, kata boleh mengurangkan risiko penyakit jantung Makan coklat gelap menjadikan pemakan lebih bijak. .saya tertanya-tanya saya tidak pandai kerana saya tidak benar-benar makan coklat Makan coklat membuat lebih banyak kebimbangan dan aktif terutamanya untuk kanak-kanak .. ini adalah apa yang saya tahu dan pengalaman Harriston Signature Chocolate: Identiti Malaysia.

Harriston Signature Chocolate: Identiti Malaysia Tidak perlu risau jika anda datang dengan sekumpulan orang yang lebih besar, kerana outlet di sini cukup besar untuk mengalu-alukan anda dengan kakitangan yang ramah di sana untuk membantu semua orang dengan senyuman yang besar. Satu perkara yang pasti ialah anda akan menjadi gila seperti anak kecil dengan semua coklat lazat yang dipaparkan di sini. Kami kemudian mempunyai peluang untuk mencuba coklat kari dan cili coklat yang menggabungkan dengan baik dan ya mereka rasa sangat lazat .. mungkin saya mempunyai lidah mamak ini .. dia

Harriston Signature Chocolate merupakan Identiti Malaysia, mereka memberikan arti membeli-belah pengalaman yang tidak hanya dibeli tetapi anda boleh belajar bagaimana membuatnya dari A hingga Z. Sesuai untuk orang dewasa dan kanak-kanak berumur 3 tahun dan akan dibimbing oleh kumpulan kakitangan yang ramah lagi mesra.





DIY

Express DIY - RM8 / pax (15 minit)

sesuai untuk kumpulan kecil cepat. Kelas termasuk Lollipop dan Reka Bentuk Biskut Coklat


Premium DIY - RM35 / pax (60 minit)

Premium Premium Offsite DIY - RM70 / pax (hingga event over)

sesuai untuk kumpulan besar yang panjang. Pengenalan coklat teliti dengan 4 proses yang termasuk Molding Lollipops, Design and Orangutan Molding. Tempat letak tapak sesuai untuk Bangunan Team, Ulang tahun dan lain-lain

Untuk maklumat lanjut mengenai coklat Harriston, ikuti facebook mereka:


HarristonMY atau layari www.harriston.org 

Jom rasai keenakan coklat Harriston dengan citarasa Malaysia!

Jom bawa seisi keluarga anda merasai sendiri keenakan dan pengalaman indah membuat coklat sendiri Harriston Signature dengan citarasa Malaysia!.

Untuk maklumat lanjut, sila layari : 
Laman web : www.harriston.org
FB : Harriston Chocolate 
atau
 juga boleh menghubungi Encik Shahrel di +6017697 8123.

Alamat HQ & Cawangan :

HARRISTON SIGNATURE (KL)
10 & 12, Jalan 13/91 
Taman Shamelin Perkasa 
Jalan Cheras
56100 Kuala Lumpur
Tel: + 603-9281 5122/603 9282 5122

HARRISTON SIGNATURE (PENANG)
68, Jalan Kelawei
10250 Georgetown 
Pulau Pinang
Tel: +604 226 1626 / +604 226 2306

20-D, Jalan Bagan Jermal
10250 Pulau Pinang
Tel: +604 226 7010

HARRISTON SIGNATURE (GENTING)
1 & 2, Jalan JAti 1, Bandar Gohtong Jaya 69000 Genting Highland
Tel: +603 6100 2010

BOUTIQUE

Pusat Pelancongan Malaysia (MATIC)
139, Jalan Ampang
50450 Kuala Lumpur
Tel: +603 2162 2008 / +603 2162 4008

WAKTU OPERASI :

0900 - 1800 setiap hari
0900 - 2000 setiap hari 
(Harriton Boutique, Jalan Ampang)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan