Follow Us @soratemplates

Ahad, 7 Oktober 2018

Susu Fernleaf yang Penuh dengan 100% Manfaat Terjamin dari New Zealand

Assalammualaikum dan salam sayang...

Susu Fernleaf UHT adalah antara jenama produk susu yang terdapat di Malaysia yang menjadi pilihan ramai. Setanding dengan produk tenusu yang lain, Fernleaf UHT ini telah mula bertapak di negara kita sejak tahun 1893 lagi. 
Lembu tenusu yang bebas meragut rumput ...
Dulunya, susu  UHT Fernleaf ni terdapat dalam bungkusan yang berbentuk serbuk di mana kita perlu membancuhnya terlebih dahulu sebelum minum. Kini, susu Fernleaf di pek dengan pek yang cantik dan mudah untuk di bawa kemana-mana(on the go). Sesuai untuk anak-anak kita yang nak bawak bekal ke sekolah atau ke mana saja.
Menjadi kesukaan anak-anak...😍
Susu UHT Fernleaf datang dalam tiga varian yang lazat iaitu Full Cream, Low Fat dan juga Chocolate dan boleh didapati dalam pek 1 liter dan 200ml.

Linda sekeluarga telah memilih susu UHT Fernleaf sebagai minuman tambahan kami. Rasanya yang penuh berkrim dan lazat membuatkan Linda dan anak-anak tak jemu untuk menikmati kelazatannya.


Setiap pagi dan malam wajib Linda dan anak-anak minum susu Fernleaf untuk dapatkan khasiat dan protein yang baik untuk kesihatan Linda sekeluarga. 

Kini telah ternyata, lembu tenusu yang terbaik dari ladang New Zealand ini menghasilkan susu secara semula jadi tanpa memerlukan sebarang bentuk penggalak susu. Dengan rumput yang berkualiti tinggi, iklim yang selesa, udara dan air yang bersih dan para peladang menjaga mereka dengan penuh dedikasi.

Lembu-lembu tenusu di New Zealand di beri kebebasan untuk meragut di padang rumput secara bebas, tanpa berkurung dalam kandang yang mana rumput mereka adalah rumput yang berkualiti tinggi dan terbaik dari alam supaya mereka dapat menghasilkan susu berkhasiat yang berkualiti tinggi. 

Dengan menghabiskan 90% masa untuk meragut rumput secara bebas pada hari yang cerah, lembu tenusu ini secara tidak langsung mendapat kandungan vitamin D yang sihat.

Oleh itu, lembu tenusu ini juga menghasilkan susu dengan tahap vitamin D yang lebih tinggi berbanding lembu tenusu lain yang sering berkurung di ladang.

Hasilnya, susu yang dihasilkan mempunyai sumber makanan semulajadi kaya dengan kalsium yang mudah diserap dan digunakan oleh tubuh badan. Ia juga mengandungi banyak nutrien penting lain seperti protein yang berkualiti tinggi, vitamin A dan juga vitamin D.

"Dengan lebih daripada 140 tahun pengalaman dalam perladangan tenusu, peladang berdedikasi kami amat bangga dengan kerja mereka, memastikan kualiti tertinggi pada setiap peringkat pengeluaran susu bermula daripada air yang bersih, rumput yang berkualiti tinggi sehinggalah produk sedia untuk diedarkan kepada pengguna".

P/S: Jom kita amalkan untuk minum susu  #fernleafuht sebagai rutin harian untuk kesihatan kita sekeluarga..memang sedap dan terbaik dari New Zealand...😍



TERIMA KASIH FERNLEAF UHT...😘

Tiada ulasan:

Catat Ulasan