Follow Us @soratemplates

Isnin, 23 September 2019

Matxi Corp menyambut Ulangtahun yang ke 2 dengan penuh kegemilangan..

Assalammualaikum dan salam sayang buat pembaca blog Linda sempoi...
Glory to Glory
Alhamdulillah, baru-baru ni Linda berpeluang untuk menghadiri Majlis Pelancaran Matxi Corp serta Majils Ulangtahun yang ke-2 Matxi S.G dengan slogannya "Anda Berhak Memiliki Kehidupan Yang Lebih Baik" yang disambut dengan penuh Gilang-Gemilang bertempat di Dewan Plennary Hall Kuala Lumpur Convention Centre pada 21hb Sept yang lalu.

Tahniah dan syabas kepada Matxi Corp di atas kejayaan dalam menjulang nama ke peringkat dunia. Linda rasa sangat bangga kerana Matxi Corp memasuki Malaysia secara rasminya pada sambutan Majilis Ulangtahun ke-2 'Glory to Glorydan akan diikuti oleh negara Korea serta Amerika Syarikat.

Dengan kehadiran tetamu seramai 2,000 pengedar dari 30 buah negara serta Perwakilan Kepimpinan membuatkan majlis menjadi lebih meriah.
Antara Pengedar Yang Hadir
Sangat teruja bila menjejakkan kaki masuk ke dalam dewan kerana semua yang hadir tersangat cantik dan amat bergaya seperti ratu cantik mengikut tema yang sangat glamour yang dijemput khas dari Vietnam, Thailand, Malaysia, Singapura dan pelbagai negara yang terlibat.

Pentas Utama (sangat teruja bila tgk pentas ni)
(Sumber dari Youtube)
Persembahan ysng memukau penonton yang hadir...

Majlis pembukaan dimulakan dengan persembahan daripada  para artis seperti Thanh Ha, Bui Anh Tuan, Thu Minh dan juga Rynn Lim dan diikuti dengan Ucapan daripada Perwakilan Kepimpinan dari setiap negara seperti Cik Nung (Pengarah Matxi Corp Vietnam), Encik Kenny (Pengarah Matxi Corp Malaysia), Cik Jenny (Pengarah Matxi Corp USA), Cik Luck Kim (Pengarah Matxi Corp Korea) dan Encik Matthew James Morris (Pengarah Pembangunan Perniagaan Holdings Sdn Bhd). 
Pengacara Majlis
Cik Nhung ( Pengarah Matxi Corp Vietnam)


En. Kenny Teoh (Pengarah Matxi Corp Malaysia)

En. Jenny (Pengarah Matxi Corp USA)

En. Luck Kim (Pengarah Matxi Corp Korea)
Pada malam yang penuh bersejarah ini juga, Matxi Corp telah mengumumkan mengenai pelaburan stategik yang telah melibatkan kumpulan Malaysia serta memperkenalkan transformasi dari Matxi S.G ke Matxi Corp. Ini adalah untuk memberi peluang kepada mereka untuk melangkah masuk ke pasaran antarabangsa. 
Mr. Mathew James Morris ( Pengarah Pembangunan Perniagaan MIIC Holdings Sdn Bhd)
Secara Rasminya Telah Memasuki Pasaran Malaysia

Bakal Memasuki Pasaran Dunia
Apa yang menariknya, Matxi Corp mengkhususkan diri dalam latihan perniagaan, pembangunan manusia, membantu individu dan perniagaan untuk menghasilkan jualan yang lebih cemerlang dengan pelan halatuju latihan dan alat sokongan yang paling profesional dan teratur.

Matxi Corp juga memberi tumpuan kepada bidang-bidang seperti berikut selain latihan dan pembangunan perniagaan antaranya:
~ Hartanah
~ Peruncitan Bahagian Kanak-Kanak
~ Percetakan dan Pembungkusan
~ Syarikat Penyelenggaraan Acara

"Anda Berhak Memiliki Kehidupan Yang Lebih Baik" adalah slogan Matxi Corp dalam usaha untuk memberikan kehidupan yang terbaik kepada pelanggan, komuniti, rakan kongsi dan juga pelabur melalui produk dan perkhidmatan.


Matxi Corp juga telah mengurangkan sebanyak 10% keuntungan bulanan mereka untuk membantu serta meringgankan kesulitan dan beban beribu-ribu isi rumah di Vietnam. Matxi Corp juga telah menubuhkan "Rumah Ah Nien" di bawah Yayasan Amal Matxi dengan memberi perlindungan sosial untuk kanak-kanak dan juga warga tua.

Semoga Matxi Corp sentiasa 'successful' dalam usaha sebagai perintis dan peneraju inovasi untuk mencapai matlamat untuk menjadi kumpulan syarikat yang terhebat dan terkuat di ranjau ini dan menjangkau dunia dalam tempoh 2019- tahun 2021.


Matxi Malaysia Sdn Bhd 


Facebook : Facebook.com/MatxiMalaysia  
Instagram   : @matxicorp

#MATXICorp #YouDeserveABetterLife 
#eventMatxiCorp


4 ulasan:

  1. tahniah Matxi Corp..baru 2 tahun tapi perghh dasat penangan diaorg nii..

    BalasPadam
  2. tahniah Matxi corp.. semoga bertambah sukses di Malaysia dan lebih banyak negara lagi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terbaik...bangga bila Malaysia terpilih menjd pasaran negara ke-2..

      Padam