Follow Us @soratemplates

Ahad, 21 April 2019

Safi® Expert Solution - Produk Kecantikan Terbaru

Assalammualaikum dan salam penuh kasih sayang buat semua pembaca blog Linda Sempoi...

Alhamdulillah, kali ni Linda nak share tentang satu produk keluaran terbaru dari Safi jenama halal no 1 Malaysia.  
Safi® Expert Solution memperkenalkan produk terbarunya iaitu set Anti Hyper Pigmentation dan Anti Dark Circles yang mampu mengurangkan bintik hitam serta garis penuaan wajah dan pastinya ramai yang tertunggu-tunggu untuk mendapatkan produk ini. Didatangkan dengan pek yang nampak Ekslusive dan sangat menarik untuk di miliki dan di gunakan. Terbukti Safi sangat memahami masalah wanita masakini yang amat mementing kecantikkan kulit wajah.

Intensive Ampoules - Anti Hyper Pigmentation

Terbukti secara klinikal, mengurangkan bintik hitam pada wajah seawal masa 2 minggu sahaja. 

Ianya didatangkan dengan 3 produk dengan packaging ekskelusif yang berwarna hitam dan gold iaitu :-

~ Intensive Ampoule (1) 
~ Intensive Ampoule (2)
Produk Anti Hyper Pigmentation ini bertujuan untuk memudarkan parut-parut jerawat dan juga pigmentation dalam tempoh 2 minggu. Diantara punca-punca terjadinya pigmentation ni contohnya pendedahan kulit wajah pada cahaya matahari  serta perubahan pada penuaan wajah. 

Hasil ujian klinikal mengesahkan keberkesanan produk Safi® Expert Solution ini dapat juga menunjukan 85.7% bersetuju parut semakin pudar , 100% kulit wajah kelihatan lebih muda, 100% menujukkan kulit wajah lebih anjal, 91.7% kulit wajah kelihatan lebih berseri-seri dan 100% terbukti hasilnya perubahan pada tona warna kulit yang lebih sekata.

Cara penggunaanya :

Dua (2) kali sehari pemakaiannya -pagi dan malam selepas mencuci muka.

Titikkan Intensive Ampoule (1) pada wajah dan ratakan. Lakukan jugakan pada minggu pertama hingga minggu keempat.

Selepas itu bolehlah menggunakan Intensive Ampoule (2) untuk minggu seterusnya.

Expert SolutionAnti Dark Circles

Lingkaran hitam di bawah mata seringkali terjadi sekiranya kita tak cukup tidoq tapi dengan adanya produk terbaru ni ia mampu di atasi. Linda baru ja pakai seminggu produk Anti Dark Circles ini, lingkaran hitam di bawah mata Linda pun makin berkurangan. Produk ni bukan sahaja mengurangkan lingkaran gelap sekeliling mata kita tapi jika ada masalah tanda mata sembab dan ia juga membantu menghilangkan tanda penuaan seperti garis-garis halus serta kedutan dibahagian lingkaran mata. Krim mata dari ini sesuai untuk semua jenis kulit malah juga untuk si kulit sensitif. 

Daya penyerapan yang cepat juga menyerlahkan kecantikan mata kita dan  akan kelihatan muda remaja. Ia diformulasikan oleh Bio Peptide 38 Technology. Anti Dark Circles ini boleh diaplikasikan pada waktu pagi atau malam. Tekstur yang ‘cooling’ dan lembut ini tidak mencomotkan solekan mata anda.

Menarik mengenai Safi Expert Solution ini:

~ No Mineral Oil
~ No Alcohol
~ No Paraben
~ No Animal Testing
~ No Silicone

Produk Safi Expert Solution ni dah ada dijual di website Watson tau. Hangpa boleh beli mana2 produk safi Expert Solution dan hangpa akan dapat potongan sebanyak RM5.00

Boleh guna promo code ni : SAFIESRM5 untuk potongan harga sebanyak RM5.00

Promosi ni sah dari 02.04.2019 -  29.04.2019 ni

Boleh layari website Watson: http://bit.ly/2uzM8SI


#safimalaysia #safiexpertsolution #watson

Tiada ulasan:

Catat Ulasan